in , , , ,

25.10.2011: Kiehl’s “Save the Donkey” @ Hondos Center Γλυφάδας

Η Kiehl’s και ο ΕΣΠΙ συνεργάζονται για την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στα παραμελημένα αλλά αγαπημένα μας γαϊδουράκια.

Το λανσάρισμα-πάρτι της καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στο Ηondos Center Γλυφάδας στις 25 Οκτωβρίου 2011. Oι σχεδιαστές Deux Hommes & Ορσαλία Παρθένη συμμετέχουν με μοναδικές δημιουργίες.

H Kiehl’s, πιστή στη φιλοσοφία της για την προσφορά έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται, με τη μοναδική πρωτοβουλία “Save the donkey”, υποστηρίζει τα συμπαθή γαϊδουράκια.

O πληθυσμός τους μειώνεται ενώ αυτά που υπάρχουν… συχνά υποφέρουν Τα γαϊδουράκια είναι αναπόσπαστο μέρος της πλούσιας Ελληνική φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ έχουν παίξει σημαντικότατο ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, ξεκινώντας από τους Μινωικούς χρόνους. O αριθμός των γαϊδουριών στην Ελλάδα έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία 50 χρόνια και ο λόγος είναι ότι ο παραδοσιακός τους ρόλος ως μέσω μεταφοράς και υποστήριξης των αγροτικών εργασιών έχει αντικατασταθεί από σύγχρονα μέσα.

Σήμερα, τα γαϊδουράκια δίνουν το δικό τους αγώνα επιβίωσης. Αντιστέκονται μαζί με τους ηλικιωμένους ιδιοκτήτες τους ή αφήνονται στην τύχη τους. Πολλά γαϊδουράκια αντιμετωπίζονται απάνθρωπα, είτε λόγω άγνοιας είτε εξαιτίας της παραδοσιακά στωικής φύσης τους.

Ήταν εκεί όταν τα χρειαζόμασταν, είμαστε κοντά τους τώρα που μας χρειάζονται. Οι σχεδιαστές μόδας Ορσαλία Παρθένη & Deux Hommes προσφέρθηκαν να σχεδιάσουν limited edition t-shirts για την πρωτοβουλία Kiehl’s “Save the Donkey”, που θα διαθέσουν την Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011, στο Ηondos Center Γλυφάδας, στο πάρτι λανσαρίσματος.

To κάθε designer t-shirt θα πωλείται προς 15€.



Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στον Ελληνικό Σύλλογο Προστασίας Ιπποειδών (ΕΣΠΙ) για τη διάσωση και τη φροντίδα ταλαιπωρημένων και εγκαταλελειμμένων γαϊδουριών.

H Kiehl’s έχει αναλάβει την παραγωγή των t-shirts και προσφέρει στο ΕΣΠΙ επιπλέον 10 ευρώ για κάθε ένα που πωλείται. Σκοπός της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίησή μας για την απειλή που υφίστανται σήμερα είδη που ταυτίζονται με την ελληνική φύση καθώς και για τους τρόπους που μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε.

Λίγα λόγια για την Kiehl’s

Η Kiehl’s ξεκίνησε από ένα μικρό φαρμακείο στην περιοχή East Village της Νέας Υόρκης. 160 χρόνια μετά, η Kiehl’s αποτελεί μία εταιρεία με πολύ μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και με φιλοσοφία που επικεντρώνεται στη διάθεση άριστων ποιοτικά προϊόντων, στην προσφορά κοινωνικού έργου στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και στη διατήρηση υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης πελατών. Τη μάρκα αγκαλιάζουν διεθνώς ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Charlize Theron κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της μάρκας υποστηρίζοντας το έργο της. Αρκετοί είναι και στην Ελλάδα, οι φίλοι της μάρκας όπως Γιώργος Καραμίχος, ο Alex Καββαδίας, η Ελένη Ψυχούλη, η Έλενα Σύρακα, η Μίνα Μπιράκου, κ.α.

Λίγα λόγια για τον ΕΣΠΙ

Ο Ελληνικός Σύλλογος Προστασίας Ιπποειδών (ΕΣΠΙ), ιδρύθηκε το 2006 (και αναγνωρίστηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών τον Απρίλιο του 2007), με σκοπό να προστατεύει τα ιπποειδή από την κακομεταχείριση και τον βασανισμό, να ελαφρύνει τον πόνο τους με φροντίδα και αγάπη και να ενημερώνει τους ΄Έλληνες πολίτες για την σωστή συμπεριφορά και αντιμετώπισή τους. Πρόσφατα άνοιξαν οι καινούριες εγκαταστάσεις στο Κορωπί όπου σταυλίζονται 10 ιπποειδή σε εσωτερικούς στάβλους και πολλά περισσότερα σε εξωτερικά paddocks. Website: www.greekhorseprotection.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *