Παγκόσμια πρώτη: Ο Yves Saint Laurent δημιουργεί μια αποκλειστική παλέτα ματιών για το Facebook.
YSL, Revolution – lighter
Η αμφισβήτηση και η ανατροπή ήταν πάντα μέρος του DNA του Yves Saint Laurent. Με το ίδιο πάθος σπάει τους κανόνες και μπαίνει στο κομμάτι του social network με την καμπάνια #Letsfightagainstboredom.
Αφού μετέφερε την υψηλή ραπτική στο δρόμο όταν έντυσε τις γυναίκες με το διάσημο Smoking, χρησιμοποίησε έγχρωμα μοντέλα στην πασαρέλα του και λάνσαρε το ανατρεπτικό άρωμα Opium, o Yves Saint Laurent είναι η πρώτη μάρκα επιλεκτικής διανομής, που δίνει στους fans της στο facebook, πρόσβαση στο μαγικό σύμπαν της, δημιουργώντας ένα αποκλειστικό, συλλεκτικό προϊόν μόνο γι’ αυτούς.
« Fan, I <3 you! » / “Fan I love you”
Μια δυναμική διακήρυξη της αγάπης του. Ένας φόρος τιμής σε όλους τους fans, το 1ο προϊόν που δημιουργήθηκε αποκλειστικά γι’ αυτούς που είναι εθισμένοι στη μάρκα, η παλέτα ματιών “devoted to fans”.
Μόνο 1650 παλέτες θα διατεθούν στην αγορά της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Γαλλίας και της Μεγάλη Βρετανία μέσω της ιστοσελίδας του Yves Saint Laurent.
Οι 1650 VIP fans θα επωφεληθούν από αποκλειστικά προνόμια. Πραγματικά, περισσότερο από μια πολυτελή έκδοση, αυτή η παλέτα θα δώσει στον κάτοχό της τη δυνατότητα να λαμβάνει αποκλειστικές πληροφορίες, προνόμια και υπηρεσίες τόσο μέσω του facebook αλλά και στα καταστήματα.
Ελκυστική και εύκολα αναγνωρίσιμη, αυτή η παλέτα συνδυάζει το μπλε χρώμα του facebook με τον πολυτελή σχεδιασμό του Yves Saint Laurent.
Luxury & Social Stories– the perfect match…
Επιδεικνύοντας απόλυτη κατανόηση του social web, ο Yves Saint Laurent συνεργάστηκε στενά με τις ομάδες του facebook, για την υποστήριξη αυτού του προϊόντος με μια πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια σε “viral” facebook social formats. Με αυτή την απόλυτα κοινωνική προσέγγιση, η θρυλική μάρκα διακηρύσσει για μια ακόμη φορά ότι συμβαδίζει με την εποχή, επιδοκιμάζει την καινοτομία και την κοινωνική αλλαγή και μπορεί να ερμηνεύει τους κανόνες της πολυτέλειας με μια ευχάριστη ανατρεπτική ματιά.
*Η παλέτα “devoted to fans” δεν διατίθεται στην ελληνική αγορά.