Πώς και σε ποια ηλικία άρχισες να ασχολείσαι με το Hip-Hop?
Το 1997(σε ηλικία 14 ετών) άρχισα να ασχολούμαι ενεργά γράφοντας στίχους και μουσικές. Δημιούργησα ένα συγκρότημα το οποίο στη πορεία και μετά από πολλές αλλαγές κατέληξε να ονομάζεται ΑΙΧΜΗ. Κάναμε lives με FF.C, Deadlock σε Αθήνα και επαρχία. Επίσης ηχογραφούσαμε ένα demo όπου είχαμε συνεργασίες με συγκροτήματα όπως Frontal Attack, ΑΚΡΑ, N.F.D και Οminus. Παράλληλα σπούδαζα μουσική τεχνολογία και ηχοληψία.
Το 2000 διαλύθηκαν οι ΑΙΧΜΗ και συνέχισα μόνος μου.
Από ποιούς καλλιτέχνες επηρεάστηκες περισσότερο?
Κατά βάση με έχει επηρεάσει η γαλλική σκηνή. Από ένα σημείο και μετά με επηρεάσουν όλες οι μουσικές φόρμες.
Πώς και πότε κατάφερες να εισχωρήσεις στο Family?
Το 2004 και ενώ ήμουν ανενεργός ουσιαστικά, μέσω κάποιων κοινών γνωστών φτάσανε κάποια κομμάτια μου στα αυτιά του Αλέξη Δ. και του DJ Rico από τους ΝΕΒΜΑ. Αυτοί με τη σειρά τους, και χωρίς να το ξέρω, το πρότειναν στον Βουρλιώτη και ένα απόγευμα πήγα στο σπίτι του Dj Rico με το σκεπτικό ότι θα του έβαζα να ακούσει κάποια κομμάτια μου, να γνωριστούμε, να συζητήσουμε κλπ.
Σπίτι του όμως ήταν όλο το Family, και ο Νίκος Βουρλιώτης ο οποίος μου έκανε αμέσως τη πρόταση να μπω. Κάτι που φυσικά δεν μπορούσα να αρνηθώ.
Γνωρίζουμε ότι έχεις κάνει παραγωγές για το album του Ταραξία “ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ”. Έχει ακουστεί ότι ήταν μια πολύ μέτρια δουλειά, ότι ο Ταραξίας ήταν πολύ απλός, έχει χάσει το still του και το real ύφος του δηλαδή διαφέρει από την “ΑΓΝΩΣΤΟΦΟΒΙΑ”. Ποια είναι η δική σου άποψη σε αυτό??
Από καθαρά παραγωγικής άποψης πιστεύω ότι αυτό το cd είναι ένα από τα κορυφαία που έχουν δημιουργηθεί στην Ελλάδα.
Τώρα όσο αναφορά τους στίχους, skills κλπ έχω την ίδια άποψη, και γνωρίζω ότι πολύς κόσμος συμφωνεί μαζί μου. Τώρα αυτή η μόδα που έχει ξεκινήσει τελευταία ότι και καλά το cd είναι μέτριο πιστεύω ότι είναι ύποπτη και υποκινούμενη. Αν το cd είναι μέτριο φαίνεται από τις πωλήσεις και την ανταπόκριση του κοινού. Εκεί σίγουρα τα πάει άριστα!
Ας είμαστε ρεαλιστές. Είναι πραγματικότητα ότι το Family είναι η μόνη δισκογραφική εταιρία που «κινείται» και δε σταματά να δίνει στο κοινό νέα πράγματα. Όπως έχεις παρατηρήσει όποιος μπαίνει «τρώει κράξιμο». Πρώτα οι ΝΕΒΜΑ μετά ο Ταραξίας. Γιατί γίνεται αυτό?
Όπως είπες και συ το Family είναι το μόνο label, καλώς ή κακώς, κακώς για μένα που κινείται ασταμάτητα και λογικό να έχει εχθρούς. Επίσης ο κάθε ακροατής έχει διαφορετική αισθητική και επειδή στην Ελλάδα μεγάλο ποσοστό κράζει ότι είναι μπροστά είναι λογικό όταν κάποιος μπαίνει να τα παθαίνει όλα αυτά.
Όταν γυρίστηκε το video clip του Ταραξία “Ταρα-κούνησε τους” παρατήρησα ότι ήταν και το Θηρίο. Μπήκε και αυτός λοιπόν. Πριν καιρό όμως ακούγαμε «δε μας χωράει το μπουρδέλο το Venue» και τον έχουμε δει και στο Balux και στο Cristal …
Δεν είναι κάπως αντιφατικό?
Ναι έχει μπει και επίσημα στο Family. Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω δικά του λεγόμενα και εκ μέρος του. Εγώ απ το λίγο που τον ξέρω φαίνεται εντάξει άτομο και στο video clip είδες και συ, ρίξαμε πολύ γέλιο.
Ετοιμάζεις τίποτα?
Δουλεύω στον δίσκο των Goin’ Through που θα κυκλοφορήσει μέχρι το καλοκαίρι. Στον νέο δίσκο του Αργύρη που θα βγει γύρω στο Πάσχα, σε ένα lp που ετοιμάζει ο Λάγνης με τη More Money Records, στον νέο δίσκο των ΝΕΒΜΑ και σε κάποιες underground δουλειές
Αλήθεια πώς βλέπεις την underground ελληνική σκηνή?
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το μόνο που βλέπω είναι μια πρόοδο στον τομέα των παραγωγών της ελληνικής ανεξάρτητης σκηνής. Έχουν βγει διάφορα αξιόλογα ονόματα Από εκεί και πέρα στον τομέα των mc’s τα πράγματα είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Σκέψου ότι κάποτε ανήκαν στην underground φάση ονόματα όπως οι Frontal Attack, Α.Γ, Ominus, ΑΚΡΑ κλπ. Κάνε μια σύγκριση με τα τωρινά ονόματα και τα συμπεράσματα δικά σου.
Όλο ακούμε το Family είναι εμπορικό και όλα γίνονται για τα λεφτά.. Μια απάντηση σε όλα αυτά?
Το Family βρίσκεται παντού. Από το Κορυδαλλό ως το Κολωνάκι.. από το Μπουρνάζι μέχρι την Κηφισιά.. από καφετέριες σε clubs… από το ραδιόφωνο ως τη τηλεόραση..
Αν αυτό είναι τόσο κακό και αρνητικό τότε ναι.. ΤΟ FAMILY ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟ.
Αν και δε το νομίζω αυτό σε καμία περίπτωση.