Η Cyanide σκοπεύει να επαναφέρει στο προσκήνιο την σειρά tabletop RPG World of Darkness, αυτήν την φορά με παιχνίδι βασισμένο στο Werewolf: The Apocalypse.
Το προηγούμενο παιχνίδι World of Darkness, Vampire: The Masquerade Bloodlines έγινε αρκετά δημοφιλές, λόγω της πολυπλοκότητας του, του συστήματος με τις επιλογές, και της υπέροχης ιστορίας του.
Τώρα η Cyanide ετοιμάζει παιχνίδι Werewolf: The Apocalypse, βασισμένο σε λυκανθρώπους. Στην E3 2017 παρουσίαζε το εξώφυλλο του η Focus Home Interactive, χωρίς trailer, και αφήνοντας μόνο προσωπικές συνεντεύξεις για να μοιραστούν λεπτομέρειες.
Προς το παρόν δεν έχει release date, επειδή έχουν σκοπό από το studio να εφαρμόσουν όσο περισσότερα πράγματα γίνεται.
Το Werewolf: The Apocalypse θα βασίζεται στην σχέση μεταξύ των Garou (λυκανθρώπων) και ανθρώπων. Η επέκταση της τεχνολογίας και η βιομηχανοποίηση έχουν ελαττώσει την αλληλεπίδραση του πνευματικού κόσμου με του υλικού, και δεν ξέρουν πως να αντιμετωπίσουν αυτήν την κατάσταση, καθώς είναι συνδεδεμένοι με αυτόν τον κόσμο. Μπορούν να σκοτώσουν όλους τους ανθρώπους, αλλά αυτό θα διαφθείρει την ψυχή τους. Μπορείς να δοκιμάσεις να μιλήσεις λογικά μαζί τους, αλλά τι μπορείς να καταφέρεις μόνο με τα λόγια; Τι είδους Garou θα είσαι, εξαρτάται από εσένα.
Το gameplay θα χωρίζεται σε 3 διαφορετικές μορφές. Η ανθρώπινη μορφή, η καλύτερη για διπλωματία και αλληλεπίδραση με τον ανθρώπινο κόσμο. Η μορφή λύκου, που επαυξάνει τις αισθήσεις, σου δίνει κινητικότητα και αλληλεπίδραση με τον πνευματικό κόσμο. Η τρίτη μορφή είναι η μορφή μάχης, φτιαγμένη ειδικά για να καταστρέφει ότι δει μπροστά του.
Ένα σημαντικό στοιχείο είναι ο έλεγχος του rage, που θα επηρεάζει το πόσο frenzy/θυμό έχεις ώστε να μην χάσεις τον έλεγχο. Το Frenzy σε μετατρέπει σε τέρας που σκοτώνει ότι δει χωρίς να κάνει διακρίσεις σε φίλους και εχθρούς. Το να αφήσεις το τέρας να σε κυριαρχήσει, θα έχει επιπτώσεις.
Όσον αφορά τον χάρτη του Werewolf: The Apocalypse, δεν υπάρχει πλήρης ελευθερία κινήσεων, αλλά διαφορετικές ζώνες στον χάρτη. Διαλέγει ο παίκτης την σειρά που θα τις ολοκληρώσει. Η καθεμία έχει δικά της σύνορα, όμως ότι γίνεται στην μία επηρεάζει την άλλη. Όσον αφορά τον πνευματικό κόσμο, συνδέει όλες τις ζώνες και ο παίκτης περιφέρεται ελεύθερα και επικοινωνεί με τα πνεύματα. Ένα παράδειγμα που δόθηκε είναι μία αποστολή “να κλείσεις το ανθρακωρυχείο που μολύνει το ποτάμι”, και θα σε αφήσει να περάσεις από τον καταρράκτη.
Η Cyanide δεν έχει ξαναφτιάξει τόσο μεγαλεπήβολα projects, με τα προηγούμενα τους, Of Orcs and Men και A Game of Thrones, Styx 1&2 να μην συγκρίνονται με αυτό. Δεδομένου ότι έχει μεγάλο fanbase και οι δημιουργοί θέλουν να ικανοποιήσουν τους θαυμαστές τους, μένει να δούμε πως θα καταλήξει, και αν καταφέρει να φτάσει το φαινόμενο Vampire: The Masquerade Bloodlines.