in , , , , ,

Τι τρέχει τελικά με το Metal Gear Rising? [Official Trailers/Making Of]

Ήρθε επιτέλους η ώρα να μάθουμε γιατί καθυστερούσε τόσο πολύ η ανακοίνωση του καινούργιου Metal Gear Rising!

Το καινούργιο trailer δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο Spike TV περίπου δύο βδομάδες πριν και παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σχετικά με αυτή που είδαμε στο πρώτο trailer το 2010.

Βασικά, για να πούμε και του στραβού το δίκιο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που περιμέναμε. Καταρχάς δεν χρησιμοποιείται η μηχανή γραφικών Fox engine( ή αλλιώς το δώρο του Hideo Kojima στους θνητούς), αλλά η μηχανή γραφικών της Platinum Games Inc. Το design του παιχνιδιού  δεν ανήκει εξ ολοκλήρου στην Kojima Productions αλλά στην Platinum Games Inc.. Όπου η Platinum Games Inc. ήταν αυτή που είχε αναλάβει και την ανάπτυξη του παιχνιδιού Bayonetta, και η μεταφορά του από το XBOX 360 στο PS3 έγινε εξώτερικά με αποτέλεσμα να κολλάει συνέχεια και να εξαγριώνει πολλούς χρήστες PS3. Το Metal Gear Rising αρχικά  απευθυνόταν μόνο σε χρήστες  XBOX 360 αλλά τελικά θα βγει και σε PS3 -ας ελπίσουμε ότι δεν θα γίνει πάλι κάτι παρόμοιο όπως έγινε με το Bayonetta– .

Η υπόθεση του παιχνιδιού τελικά δεν θα λαμβάνει μέρος στο χρονικό διάστημα μεταξύ MGS2 και MGS4, αλλά θα είναι μετά το MGS4. Και το κυριότερο?! Δεν το έχει αγγίξει καν ο Hideo Kojima. Όλη την ανάπτυξη του παιχνιδιού την είχε αναλάβει μια άλλη ομάδα της Kojima Productions  που δεν υπήρξε ποτέ μέρος του franchise αυτού. Νέο αίμα δε λέω, αλλά μπλέξανε τα μπούτια τους μα τον Όντιν, που να τους πέσει το Ragnarok στα κεφάλια και να τους λιώσει.

Το 2010 μάθαμε για την ύπαρξη νέου Metal Gear και το τι θα διαπραγματεύεται και κοντεύουμε 2012 για να μάθουμε ότι τελικά ότι μας είχαν υποσχεθεί, μάλλον δεν θα ισχύει πια. Γιατί? Η ουσία όλου του concept που είχε παρουσιαστεί το 2010, ήταν ότι ο παίχτης θα μπορεί να κόβει με το σπαθί του Raiden ότι θέλει, όποτε θέλει και όπως το θέλει, αρκεί μόνο να το θελήσει. Όλη αυτή η καθυστέρηση έγινε γιατί τελικά δεν μπορέσανε να το κάνουνε αυτό, γιατί δεν ήταν δυνατή η ισορρόπηση όλων των στοιχείων του παιχνιδιού με αυτή την λογική. Και έτσι, επειδή δεν προχωρούσε άλλο το project, ο Hideo ζήτησε βοήθεια από ένα άλλο studio ανάπτυξης να συνεργαστεί με το δικό του για να βγει επιτέλους μια άκρη.

Και κάπως έτσι φτάσαμε από το Metal Gear Rising -σκέτο-, στο Metal Gear Rising:Revengeance, ότι ο Raiden δηλαδή παίρνει εκδίκηση σε αυτό το παιχνίδι. Μα σύμφωνα με ότι συνέβη στο τέλος του MGS4, όπου ο Raiden ζούσε μια καλή ζωή με την οικογένεια του με ολόκληρο το σώμα του πλέον και χωρίς να χρειάζεται να πολεμάει άλλο πιά, νομίζω πως είναι μια καλή εκδίκηση. Από ποιόν παίρνει εκδίκηση λοιπόν??? Ίσως από αυτούς που καθυστέρησαν την ανάπτυξη του παιχνιδιού…

2010 Metal Gear Rising:
[jwplayer mediaid=”13888″]

2011 Metal Gear Rising:Revengeance:
[jwplayer mediaid=”13890″]

Ένα μικρό ντοκιμαντέρ όπου μιλάει για το καινούργιο παιχνίδι και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν:
[jwplayer mediaid=”13891″]

Και έτσι έσπειρε την αμφιβολία στους φαν της σειράς αυτής, που με το δίκιο τους φυσικά αμφιβάλουν γιατί όλοι είδαμε την ξεφτίλα που έχει υποστεί η σειρά παιχνιδιών Silent Hill από τη στιγμή που την ανάπτυξη τους την ανέλαβε η Climax. Εντάξει, δεν λέω ότι μου  φαίνεται άσχημο το καινούργιο MGS και ούτε με χαλάει ότι δεν θα έχει τα stealth στοιχεία των προκατόχων του αλλά είναι ένας εντελώς action τίτλος. Απλά κάτι δεν μου κολλάει με το καινούργιο trailer και ελπίζω να μην βγουν αληθινοί οι φόβοι μου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *