in , ,

Ο Birdman απαντά στον Bangladesh: η αγωγή «δεν έχει αξία»

O Bangladesh έβρισε την Cash Money Records νωρίτερα αυτή τη χρονιά, αφού δεν τον πλήρωσε για τη δουλειά του στο A Milli του Tha Carter III του Lil Wayne και συμπλήρωσε αγωγή στην προσπάθειά του να κερδίσει δικαιώματα.

Αλλά σύμφωνα με τον Birdman, διευθύνων σύμβουλο της δισκογραφικής, ο παραγωγός δεν θα έπρεπε να περιμένει να πληρωθεί γιατί χρησιμοποίησε ένα sample εν αγνοία της Cash Money.

«Δεν έχει αξία αυτό που ισχυρίζεται,»είπε ο Bryan «Baby» Williams σε μια δήλωσή του στην LA Times. «Ο Bangladesh ενσωμάτωσε ένα sample χωρίς να ενημερώσει την Cash Money. Έχουμε επιτυχώς τακτοποιήσει όλους τους ισχυρισμούς για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων που προκάλεσε ο Bangladesh από τρίτα μέρη και τα μερίδια του στην παραγωγή και σύνθεση αφανίστηκαν από τον κάτοχο του sample.»

Ωστόσο ο Bangladesh παραμένει γεμάτος ελπίδες, λέγοντας, «Μελετάται από το δικαστικό σύστημα. Εγώ θα προχωρήσω.»

Εν τω μεταξύ, έχει καταθέσει δουλειά για το επερχόμενο ντεμπούτο της Nicki Minaj αλλά ακόμα δεν έχει ακούσει τίποτα γιαυτό. «Θα δούμε τι είναι,» είπε για τα κομμάτια που έστειλε στον MC Young Money. «Απλά δεν μου αρέσει όταν ο κόσμος δεν θέλει να ακούς τη μουσική σου. Δεν το έχω ακούσει το τραγούδι.»

Προσθέτοντας, «Το σιχαίνομαι όταν δουλεύεις με έναν καλλιτέχνη και δεν εμπιστεύεται τη μουσική σου. Είναι η μουσική μου, όπως είναι και η δική σου. Δεν πρόκειται να διαρρεύσω κάτι για το οποίο θα πληρωθώ. Έχω βάλει τόσα πολλά σε αυτό, θέλω να βγει κάτι. Εννιά στις δέκα περιπτώσεις όταν δεν θέλουν να πάρουν τη μουσική σου, αυτή διαρρέει. Αυτό σε τρελαίνει γιατί δεν πληρώνεσαι καν, επειδή διαρρέουν τη μουσική σου κι έχουν εκατομμύρια λόγους για τον κόσμο.»

Ο Bangladesh είναι επίσης στο studio δουλεύοντας με τους Ke$ha, Beyonce και Νelly. Θα αναλάβει ολόκληρη τη παραγωγή του επερχόμενου σχεδίου του 2011 της Brandy.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *