Δηλώνω ενθουσιασμό και έκπληξη με το απίστευτο gameplay του Shadow of Mordor αλλά κάτι μου θυμίζει…
Το παιχνίδι εκτυλίσσεται ανάμεσα στα γεγονότα του Hobbit και του Lord of the Rings, ο χαρακτήρας σας είναι ο Talion, φύλακας της μαύρης πύλης της Mordor, όπου σκοτώνεται μαζί με την οικογένειά του από τα στρατεύματα του Sauron και ανασταίνεται αργότερα έχοντας δυνάμεις πνεύματος και έπειτα κατευθύνεται προς την Mordor για να πάρει εκδίκηση.
Πρώτο από όλα. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα παραλλαγμένο σύστημα permadeath, δηλαδή δεν υπάρχει restart όταν ο χαρακτήρας πεθαίνει. Αντιθέτως όταν ο παίκτης πεθαίνει στο παιχνίδι μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα nemesis, αφού πεθάνει ο χαρακτήρας ζωντανεύει αργότερα σε ένα άλλο σημείο όπου το πέρας του χρόνου αλλάζει καποια πράγματα. Ο εχθρός που ξέφυγε ή σας σκότωσε μπορεί να έχει πάρει προαγωγή κάνοντας την επίτευξη του στόχου σας πιο δύσκολη ή και πιο εύκολη ανάλογα με τις καταστάσεις. Βέβαια κάποιοι παλιότεροι εχθροί σας μπορεί να κάνουν και την μάχη πιο προσωπική, ειδικά αν τους είχατε ακρωτηριάσει κάποιο μέλος ή αν τους είχατε αφήσει κάποιο άλλο μόνιμο σημάδι, οι πιθανότητες είναι πολλές.
Φτάνοντας στο σύστημα μάχης λοιπόν, θα παρατηρήσετε ότι έχετε στην κατοχή σας τις δυνάμεις ενός πνεύματος όπου μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για ενεργειακά χτυπήματα, να στοιχειώσετε τους εχθρού σας και να τους χρησιμοποιήσετε στην μάχη, να τους τρομοκρατήσετε ώστε να διαδώσουν ιστορίες όπου θα μειώνουν το ηθικό των στρατευμάτων της Mordor.
Βέβαια, αργότερα θα δείτε αρκετές ομοιότητες με το Assassin’s Creed. Για την ακρίβεια θα δείτε ομοιότητες με το eagle vision, με τα counter attacks, στις εναέριες εκτελέσεις και στα διάφορα ακροβατικά που μπορεί να κάνει ο χαρακτήρας σας. Μέχρι και ο Charles Randall το επισήμανε αυτό, σαν παλιότερος developer στο Assassin’s Creed 2, λέγοντας ότι μπορούσε να διακρίνει κώδικα/animation από το παιχνίδι στο Shadow of Mordor. Αν αυτό αληθεύει και η Ubisoft κάνει μήνυση, τότε η εταιρία θα πάρει όλα τα δικαιώματα πάνω στο παιχνίδι και τις εισπράξεις που θα κάνει.
Από την άλλη εγώ κρατάω και μια μικρή αμφιβολία γιαυτό το μπέρδεμα, γιατί ποιος developer θα έπαιρνε και θα χρησιμοποιούσε τόσο κραυγαλέα, υλικό από άλλο παιχνίδι σε έναν τίτλο τόσο γνωστό όσο το franchise του Lord of the Rings χωρίς να περιμένει ότι κάποιος από τους developer να μην το παρατηρήσει;;
Εσείς τι πιστεύετε για αυτό;;
Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 7 Οκτωβρίου για Pc, Ps3, Ps4, Xbox 360 και Xbox One.
wannabe Arkham/Assassin’s creed game
Χμμμ, βασικά εμένα δε με ενδιαφέρει αν μοιάζει με άλλο. Είναι ωραίο παιχνίδι; θα το πάρω. Τα υπόλοιπα ας τα βρούν οι δικηγόροι… Απ’ το βίντεο που είδα φαίνεται αρκετά δύσκολο, αφού είναι 1 προς 50; 100; πώς τους σκοτώνεις όλους αυτούς; Παίζεις μόνος ή έχεις βοηθό ή ομάδα; Όπλα; Ασπίδες; Θώρακες; Αξεσουάρ; Τάξεις; Ειδικότητες; Πολύ θα ‘θελα να δω ένα τέτοιο review…
>implying 1 VS 100 is something uncommon in videogames.
Στο βίντεο ήταν πάρα πολλοί πάντως, πολύ περισσότεροι από 20 ή 30…
>implying that’s weird
PAIXNIDARA
pos kai pos perimenw;)