H MCS Marlboro Classics αναδιοργανώνει την παρουσία της μάρκας στο διαδίκτυο, με τη δημιουργία ενός web site που αποτελεί το ξεκίνημα της νέας στρατηγικής διαφημιστικής καμπάνιας με τίτλο “We The People”.

H MCS Marlboro Classics αναδιοργανώνει την παρουσία της μάρκας στο διαδίκτυο, με τη δημιουργία ενός web site που αποτελεί το ξεκίνημα της νέας στρατηγικής διαφημιστικής καμπάνιας με τίτλο “We The People”.



Οι τρεις πρώτες λέξεις του Αμερικάνικου Συντάγματος, τρεις λέξεις που υπογραμμίζουν την ομαδικότητα, την κοινότητα και την ελευθερία αγκαλιάζοντας τη σχέση των ανθρώπων με τη γη.

Με λίγα λόγια, οι πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012 μιλάνε απευθείας για τις αξίες του brand, γίνονται πρεσβευτές των προϊόντων MCS, με το να αφηγούνται τις δικές τους προσωπικές ιστορίες. Συγκεκριμένα, ο κάθε πρωταγωνιστής αποκαλύπτει την βαθιά του σύνδεση με ένα αντικείμενο μέσα από την  προσωπική του ιστορία.

Η αρχική σελίδα του site οδηγεί τον χρήστη σε μικρά φιλμάκια με πρωταγωνιστές γυναίκες και άνδρες, αληθινούς ανθρώπους της καθημερινής ζωής. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μια ιδιαίτερη σχέση με την διαφημιστική καμπάνια που θα δημοσιευθεί στον τύπο.

Καθαρά διαδραστικό, το νέο site προσκαλεί τους επισκέπτες να ενταχθούν στην κοινότητα και να μοιραστούν τη δική τους ιστορία μέσα από φωτογραφίες και videos (σύντομα).

To νέο site είναι ένα σπονδυλωτό website, έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να φιλοξενήσει όλες τις μελλοντικές ενέργειες του brand σε επίπεδο e-commerce.