in , , ,

Πέθανε ο βετεράνος καλλιτέχνης των comics Herb Trimpe

Ο comic artist της Marvel, Herb Trimpe, που σχεδίασε την πρώτη εμφάνιση του Wolverine, έφυγε από την ζωή την Δευτέρα σε ηλικία 75 ετών.

Ο comic artist της Marvel, Herb Trimpe, που σχεδίασε την πρώτη εμφάνιση του Wolverine, έφυγε από την ζωή την Δευτέρα σε ηλικία 75 ετών.



Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο είχα την ευχαρίστηση να βλέπω τον ξάδελφό μου, Herb Trimpe, σε δράση κάνοντας αυτό που αγαπούσε – συνάντηση οπαδών και να σχεδιάζει κόμικς. Ήμουν εκεί στην βιντεοσκόπηση των συνεντεύξεων για τη ζωή του και το έργο του με την Marvel για ένα ντοκιμαντέρ που σχεδιάζαμε, αυτό που δεν ήξερα, ήταν ότι θα τον έβλεπα για τελευταία φορά. Θέλω να μοιραστώ μια πολύ θλιβερή είδηση με όλους σας. Την Δευτέρα το βράδυ, ο Herb απεβίωσε..

Έγραψε σε status του στο facebook o Glen Baisley.

Ο Trimpe είχε μια λαμπρή καριέρα που διήρκεσε περισσότερα από 45 χρόνια, εργάστηκε πάνω σε μια ευρύ ποικιλία των πιο αναγνωρίσιμων χαρακτήρων της βιομηχανίας των comics, ιδίως την εποχή της επταετής συμμετοχής του στο «The Incredible Hulk” στη δεκαετία του 1970. Η οποία περιλάμβανε και το «The Incredible Hulk” τεύχος #181, το οποίο σηματοδότησε το ντεμπούτο του ο Wolverine! Καθώς και τις πρώτες εμφανίσεις των βοηθητικών χαρακτήρων του Hulk, όπως του Jim Wilson και Doc Samson, δύο από τους οποίους ήταν συν-δημιουργός με τον συγγραφέα Roy Thomas. Το 2014, μια σελίδα από αυθεντικά έργα τέχνης από το «The Incredible Hulk” #180, που απεικόνιζε την πρώτη cameo εμφάνιση του Wolverine, πουλήθηκε σε δημοπρασία στην ρεκόρ τιμή των $657.250.

Για μένα, κανένας καλλιτέχνης δεν είναι συνώνυμος με το Incredible Hulk όπως ο Herb Trimpe, ο οποίος έδωσε στον Jade Giant μια αίσθηση του πάθους και της κλίμακας που έθεσε τον πήχη για κάθε καλλιτέχνη που τον ακολούθησε. Σαν Hulk-γροθιά, ξεπηδούσε η τέχνη του Trimpe μέσα από τις σελίδες. Τα comics έχασαν ένα γίγαντα.

είπε ο Marvel Editor-in-Chief Axel Alonso.

Άλλες δημιουργίες του βρίσκουμε στα πρώτα τεύχη του «G.I. Joe: A Real American Hero”, ένα από τα πιο επιτυχημένα και μακροχρόνια comics, μαζί με το spin-off «G.I. Joe Special Missions”. Το έργο του στην Marvel χρονολογείται από την ασημένια εποχή των «The Rawhide Kid,” «Godzilla,” «The Defenders,” «Iron Man” και «Marvel Team-Up”. Με τον Chris Claremont, συν-δημιούργησε τον Captain Britain και την αδελφή του χαρακτήρα, Psylocke(στυλοβάτης των X-Men).

Ο Trimpe παρέμεινε ενεργός στο δεύτερο μέρος της καριέρας του, με την πρόσφατη συμπεριλαμβανομένης ιστορίας του στο «BPRD” της Dark Horse Comics, και το «Dinosaurs Attack” για την IDW Publishing. Εμφανιζόταν επίσης τακτικά σε συνέδρια.

Σε μια συνέντευξη του στο CBR News ο Herb Trimpe το 2011 είπε:

Δεν πουλάς τα comics όπως το σαπούνι ή τα δημητριακά. Το σαπούνι μένει πάντα το ίδιο και τα δημητριακά μένουν πάντα το ίδιο, το πακέτο είναι που αλλάζει για να κάνει τους ανθρώπους να τα κοιτάξουν και να τα αγοράσουν. Τα comics είναι διαφορετικά. Είναι μια δημιουργική διαδικασία. Κάθε ένα τεύχος, απ’ τον ένα μήνα στον άλλον, κάτω από κάθε διαφορετικό τίτλο, είναι μια διαδικασία και χρειάζεται να έχουν μια ζωή σε αυτό. Αν η ζωή εξαφανιστεί από αυτό, εάν η διαδικασία δεν επιτρέπεται να συμβεί, λόγω ορισμένων σύγχρονων φιλοσοφιών του marketing, τότε θα παράγουμε ένα σκάρτο προϊόν και οι άνθρωποι δεν πρόκειται να αγοράσουν ξανά εκατοντάδες χιλιάδες από αυτά.

Ο Trimpe γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Peekskill, Νέας Υόρκης. Φοίτησε στη Σχολή Εικαστικών Τεχνών από το 1962 έως το 1966 και υπηρέτησε στην Πολεμική Αεροπορία της Αμερικής. Το 2002, κέρδισε το Bob Clampett Humanitarian Award για την προσφορά του ως εφημέριος μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

Αντί των λουλουδιών, η οικογένεια Trimper έχει ζητήσει να γίνουν δωρεές στον Hero Initiative, το οποίο παρέχει χρηματοδοτική στήριξη σε δημιουργούς comics που έχουν ανάγκη ή sτο Kerhonkson Accord First Aid Squad.



7 Comments

Leave a Reply
  1. «Δεν πουλάς τα comics όπως το σαπούνι ή τα δημητριακά. Το σαπούνι μένει πάντα το ίδιο και τα δημητριακά μένουν πάντα το ίδιο, το πακέτο είναι που αλλάζει για να κάνει τους ανθρώπους να τα κοιτάξουν και να τα αγοράσουν. Τα comics είναι διαφορετικά. Είναι μια δημιουργική διαδικασία. Κάθε ένα τεύχος, απ” τον ένα μήνα στον άλλον, κάτω από κάθε διαφορετικό τίτλο, είναι μια διαδικασία και χρειάζεται να έχουν μια ζωή σε αυτό. Αν η ζωή εξαφανιστεί από αυτό, εάν η διαδικασία δεν επιτρέπεται να συμβεί, λόγω ορισμένων σύγχρονων φιλοσοφιών του marketing, τότε θα παράγουμε ένα σκάρτο προϊόν.”

    Από τα πιο σοφά λόγια που έχουν ειπωθεί για αυτό το θέμα.

    R.I.P.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *