Ο θρυλικός Νas ήταν ιδιαίτερα εξοργισμένος όταν έγραψε ένα θυμωμένο γράμμα στο διευθύνων σύμβουλο της Def Jam, L.A Reid, στη κορυφή της εταιρίας Chris Hicks και άλλα στελέχη της δισκογραφικής.
Ο rapper, που έγραψε γύρω στις 4 με 5 παραγράφους, κατηγόρησε την Def Jam ότι του στέκεται εμπόδιο στη μουσική του πορεία, τονίζοντας πως «το νούμερο 1 πρόβλημα με την DEF JAM είναι απλό και εμφανές, τα στελέχη νομίζουν πως είναι αστέρια.»
Ολόκληρο το γράμμα του Nas είναι το εξής:
«Από: Nas
Προς: LA Reid, Steve Bartels, Steve Gawley, Michael Seltzer, Joseph Borrino, Chris Hicks
Θέμα: PUT MY SH*T OUT!
Ειρήνη σε όλους,
Με όλο μου το σεβασμό προς εσάς, ο Nas δεν είναι ΚΑΝΕΝΟΣ σκλάβος. Δε βρισκόμαστε στο 1800, σεβαστείτε με και θα σας σεβαστώ.
Δεν θα χαζολογήσω στο email, θα μπω απευθείας στο θέμα. Ο κόσμος συνδέεται με τον καλλιτέχνη στο τέλος της ημέρας και όχι με τα στελέχη. Ειλικρινά, κανείς δεν ενδιαφέρεται ποια δισκογραφική βγάζει έναν καλό δίσκο, αλλά για το ποιος τον ηχογραφεί. Ακόμα κατά καιρούς είναι τα στελέχη που στέκονται μπρος στα όνειρα και τις φιλοδοξίες δημιουργικών καλλιτεχνών. Δεν με βοηθάτε να ζωγραφίσω την αλήθεια από την πιο βαθιά και εσωτερική μου ψυχή, δεν κάνετε καν καλή δουλειά στο να το πουλάτε. Το νούμερο 1 πρόβλημα με την DEF JAM είναι απλό και εμφανές, τα στελέχη νομίζουν πως είναι αστέρια. Δεν είστε… ούτε καν. Στην πραγματικότητα, εύχεστε να είσασταν, αλλά δεν πέτυχε κι έτσι πήρατε μια δουλειά γραφείου. Προς τον καταναλωτή, ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ. Σταματήστε να προσπαθείτε να τους το στερήσετε! Έχω ένα κοινό που πεθαίνει για τη μουσική μου και μια RAP εταιρία που δεν καταλαβαίνει τη RAP. Αρκετά γ*μημένη κατάσταση.
Ωστόσο δεν βρισκόμαστε στα 90’s. Οι κόντρες με τις δισκογραφικές εταιρίες είναι σχεδόν 15 χρόνων παλιές. Σε αυτό το σημείο θέλω να είστε όλοι ξεκάθαροι για το πού στέκομαι και το πώς νιώθω για την “δισκογραφική μου”. Θα μπορούσα να πάω στο Twitter ή στον Hot 97 αύριο και να μαζέψω 100,000 διαδηλωτές στο κτίριο σας, αλλά διαλέγω να διαβώ το δικό μου μονοπάτι, το δικό μου δρόμο γιατί από την πρώτη μέρα ήμουν αφέντης του εαυτού μου. Έκανα δουλειά με τους Tommy Mottola και Donnie Einer, δυο από τους πιο ψυχοπαθείς ανθρώπους που έχει δημιουργήσει αυτός ο χώρος. Δούλεψα καλά μαζί τους για έναν κύριο λόγο….. Πίστεψαν σε μένα. Δεν έδωσαν καμία γ*μημένη σημασία στο τι είπε κάποιος ραδιοφωνικός σταθμός ή κάποιο περιοδικό… αυτοί οι τύποι με είχαν.
Οι Lost Tapes είναι ένα κίνημα και πολύ σημαντικό καθοριστικό κομμάτι για την καριέρα μου όπως πάει. Το ξεκίνησα αυτό πριν από 5 χρόνια στη Columbia και κανείς δεν ήξερε τι ήταν ή τι έκανε αλλά η δισκογραφική το έβαλε σαν τίτλο album και οι fan τρελάθηκαν γιαυτό και μόνος μου έστησα μια εμπορική μάρκα από rap album. Είναι έξυπνο και μετά από 5 χρόνια είναι ακόμα μέσα στο παιχνίδι. Αυτό είναι υπέροχο και το ότι δεν με νιώθετε σας ενοχλεί. Μπαίνετε μπροστά στο δρόμο της δημιουργικότητας μου. Είμαστε στην ευθεία με τα αστέρια εδώ, αυτό είναι ένα κίνημα. Υπάρχει κάτι που λέγεται ΚΑΡΜΑ που έρχεται να σε κυνηγήσει όταν ανακατεύεσαι με αυτά τα αστέρια. ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ. Σταματήστε να πετάτε στους πεινασμένους ΜΑΓΙΚΗ στιγμή.
Δεν θα έχετε άλλο σπουδαίο Nas να ηχογραφεί χωρίς να καταλογίζεται την ΠΕΡΙΟΔΟ της συμφωνίας μου! Κρατήστε το γ*μημένο κεφάλαιο $200,000.00. Ανοίξτε τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προϋπολογισμό. Αυτό είναι ALBUM πρωτοπόρων της New York, δεν υπάρχουν πολλοί σαν κι εμάς. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω το 4ο τέταρτο. Δεν έχετε καν σκ*τά να βγαίνουν! Σταματήστε να είστε ο χειρότερος εχθρός σας. Ας βγάλουμε λεφτά!»