Ο Isaac Clarke επιστρέφει με νέο οπλοστάσιο (και ψυχολογικά προβλήματα) για να κάνει φέτες και να διαμελίσει περισσότερα Necromorphs.
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη με το GamerZines, ο executive producer του Dead Space 2 Steve Papoutsis (Ελλαδάρα!!!!) περιέγραψε πώς ο ρόλος του πρωταγωνιστή εξελίχθηκε από το αρχικό παιχνίδι.
«Ένα πράγμα που στο οποίο θα ήθελα να αναφερθώ είναι ότι στο προηγούμενο παιχνίδι υπήρχε η αίσθηση ότι ο Isaac είναι το παιδί για τα θελήματα, κάποιος που έπαιρνε απλά διαταγές και τις ακολουθούσε τυφλά. Το μεγαλύτερο αντίκτυπο αυτής της αλλαγής πάνω στο παιχνίδι φαίνεται πραγματικά όταν ο Isaac αρχίζει να μιλάει, δεν ακολουθεί παθητικά εντολές αντιθέτως αναζητά ενεργά απαντήσεις και αρχίζει να παίρνει την κατάσταση στα χέρια του. Δεν θέλω να πω πάρα πολλά γιαυτό γιατί δεν θέλω να μου ξεφύγει κάτι το οποίο μπορεί να χαλάσει όλη την αναμονή για το παιχνίδι.»
Σύμφωνα με πληροφορίες στο διαδίκτυο το Dead Space 2 θα είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο παιχνίδι και δεν θα έχει loading screens, θα υπάρχει επίσης και η δυνατότητα multiplayer αλλά και διαδικτυακού παιχνιδιού. Αναμένεται να κυκλοφορήσει 25 Ιανουαρίου 2011.
[jwplayer mediaid=”16802″]
[jwplayer mediaid=”16803″]
[jwplayer mediaid=”16804″]
[jwplayer mediaid=”16805″]
[jwplayer mediaid=”16806″]
[jwplayer mediaid=”16807″]
[jwplayer mediaid=”16808″]
[jwplayer mediaid=”16809″]